Вітаю! Сподіваюся, ви знайдете для себе багато цікавого в цьому блозі!

2 (6) клас

Орієнтовні питання до контрольної роботи з теми

"Міфи народів світу"
1. Укажи ім’я слуг, які, за міфом, супроводжували Прометея до місця покарання:
а) Ра, Аполон;
б) Гефест, Гермес;
в) Сила, Влада;
г) Деметра, Персефона.
2. Укажи ім’я міфічного персонажа, який уособив самозакоханість:
а) Прометей;
б) Орфей;
в) Нарцис;
г) Ікар.
3. Укажи ім’я міфічного персонажа, якого французький художник ХІХ ст. Гюстав Моро уявив таким:
а) Ікар;
б) Пігмаліон;
в) Прометей;
г) Нарцис.
4. Назви божество, яке давні індійці вважали творцем світу.
5. Наведи приклади схожих образів у міфах різних народів. Як пояснюється така подібність?
6. Дайте визначення міфу. Поясни, чому міфи виникли лише на певному етапі розвитку людства.
7. Доведи або спростуй тезу: "Читати міфи давніх народів цікаво і корисно".

Орієнтовні питання до контрольної роботи з теми

"Мудрість байки"
1. Укажи, у якому рядку міститься ознака, властива бацкам Езопа, але не властива байкам І. Крилова:
а) наявність моралі;
б) використання "езопової мови";
в) персонажі байки — звірі;
г) написана прозою.
2. Укажи назву країни, у якій жив і складав свої байки Езоп:
а) Росія;
б) Франція;
в) Давній Єгипет;
г) Давня Греція.
3. Укажи назву байки, у якій І. Крилов чітко сформулював мораль і відокркмив її від сюжету:
а) "Вовк і Ягня";
б) "Квартет";
в) "Бабка і муравель";
г) "Мурашки і Цикада".
4. Що уособлює в байках Езопа Лисиця?
5. Хто є героями бпйка "Квартет"?
6. Наведи приклад алегоричного образу в байках Езопа, поясни алегорію.
7. Наведи приклад "крилатого вислову" з байок І. Крилова. Поясни, завдяки чому цей вислів став "крилатим".
8. Сюжет якої байки тебе зацікавив найбільше? Чому?

Орієнтовні питання до контрольної роботи з теми

"Пригоди і фантастика"
1. Укажи назву твору, ілюстрація якого наведена:
а) "П’ятнадцятирічний капітан";
б) "Людина-амфібія";
в) " Ніч перед Різдвом";
г) "Навколо світу за три дні".
2. Укажи героя твору "Різдвяна пісня в прозі":
а) Дік Сенд;
б) Пузатий Пацюк;
в) Боб Кретчит;
г) Джон Сільвер.
3. Укажи професію Вакули:
а) маляр;
б) ткач;
в) слюсар;
г) коваль.
4. Запиши назву твору, з якого наведено цитату, ім’я персонажа, якого характеризують, та ім’я персонажа, який дає характеристику: "Мені жаль його, і я не можу відчувати до нього ворожості, навіть якщо б захотів. Хто страждає від його злих примх? Він сам — завжди і в усьому".
5. Про що Чуб запитав голову, коли той виліз із мішка?
6. Яку подорож здійснює Скрудж? Якого змісту набуває ця подорож?
7. Запиши назву твору, з якого наведено цитату, ім’я персонажа, якого характеризують, та ім’я персонажа, який дає характеристику: "Мені жаль його, і я не можу відчувати до нього ворожості, навіть якщо б захотів. Хто страждає від його злих примх? Він сам — завжди і в усьому".

Орієнтовні питання до контрольної роботи з теми

"Людські стосунки"
1. Кого з персонажів оповідання "Товстий і тонкий" можна назвати хамелеоном? Чому?
2. Чи погоджуєтесь з твердженням, що іронія — різновид комічного?
3. Назвати героїв твору "Сліпий музикант", які допомогли Петру знайти себе у житті.
4. Поясніть, що таке "художня деталь" у творі?
5. Якій країні належить творчість Джека лондона?
6. Над чим примусив мене замислитися твір В. Короленка "Сліпий музикант"?
7. Схарактеризуйте образ Максима Яценка з повісті "Сліпий музикант".
8. Назвіть героїв твору "Сліпий музикант", які допомогли Петру знайти себе у житті?
9. Порівняйте оповідання "Хамелеон" і "Товстий і Тонкий". Знайдіть спільне у цих творах.

Немає коментарів:

Дописати коментар